Nordean mobiilipankin vika korjattu – Asiakkaiden tilejä katosi yöllä

Osassa Nordean mobiilipankkisovelluksista oli ongelma, jonka vuoksi asiakkaiden tilitiedot eivät näy.

Toni Repo/AL
Nordean mobiilipankin vika korjattu – Asiakkaiden tilejä katosi yöllä
Kia Kilpeläinen

Nordean mobiilipankkipalvelussa alkoi keskiviikkoiltana häiriö, jonka vuoksi osan asiakkaista kaikki tilitiedot eivät olleet näkyvissä. Asiakkaille ongelma näyttää siltä kuin tili olisi kadonnut verkkopankista kokonaan.

Toimitukseen yhteyttä ottanut Sari harmitteli tilannetta, sillä hänellä oli keskiviikkona erääntyviä laskuja, joita hän ei pysty ongelman vuoksi maksamaan.

–Nordealta ei ole osattu sanoa, miten kauan ongelma kestää, hän harmittelee.

Lehdistöpäällikkö Satu Malkamäki Nordean viestinnästä kertoi torstaiaamuna, että vika oli saatu yöllä korjattua. Kyseessä oli tekninen häiriö, joka sai aikaan sen, etteivät tilit näkyneet kaikille asiakkaille.


Kommentit (4)

  • Nimetön

    ”Asiakkaiden tilejä katosi yöllä”

    Voi, voi – vai katosi??

    Eiköhän totuus ole, että tilit olivat ”osan asiakkaista kaikki tilitiedot eivät olleet näkyvissä”.

  • Mii Nussija

    Ilmankos tilillä on vain pitkä miinus.

Kirjoita kommentti

Perustele, kirjoita selkeästi, älä vähättele ihmisiä, ÄLÄ HUUDA. Pysy aiheessa ja muista käytöstavat. Kommentit luetaan ja tarvittaessa muokataan ennen julkaisua.

Meillä on nollatoleranssi alatyyliselle ilmaisulle, henkilöön käyvälle arvostelulle ja vihamielisyydelle. Emme julkaise kommentteja, joiden ainoa sisältö on negatiivinen mielipide vailla perusteluja. Jätämme julkaisematta myös ne kommentit, joissa ei lainkaan piitata oikeinkirjoituksesta kuten isoista alkukirjaimista tai välilyönneistä.

Kiitos etukäteen rakentavasta kommentistasi!

Pääaiheet

Sammio