Oikaisu

12.11. 11:06

12.11. Aamulehden sivuilla A4–5 olleen Tullin rikostutkintaa käsittelevän jutun kuvatekstissä kerrottiin virheellisesti, että Sipulikanavan ylläpitäjä otettiin kiinni Ranskassa. Poliisi otti hänet kiinni kotoaan Suomessa vuonna 2017.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut