Danske Bankin ja Handels­bankenin häiriöt saatu korjattua

Danske Bankin tunnistussovellus ei toiminut aiemmin sunnuntaina. Handelsbankenilla taasen oli ongelmia mobiilipankin ja Debit-korttien kanssa.

Työmiehet kuvattiin korjaamassa Danske Bankin kylttiä Tukholmassa kesällä.

6.11. 17:57 | Päivitetty 6.11. 19:26

Danske Bankin ongelmat tunnistautumisessa on saatu korjattua, pankki tiedottaa Twitterissä.

Danske kertoi sunnuntaina päivällä, että sen Danske ID -tunnistussovelluksessa oli ongelmia. Sovelluksen avulla palveluihin kirjautuminen ei toiminut.

Hieman ennen iltaseitsemää pankki tiedotti, että tunnistussovelluksen häiriö on saatu korjattua.

Myös Handelsbanken tiedotti hieman Danske Bankin jälkeen, että pankin palveluiden häiriöt on saatu korjattua.

Handelsbankenin mobiilipankki ei toiminut sunnuntaina päivällä. Pankki kertoi Twitterissä, että myös Mobilepayn käytössä saattoi ilmetä ongelmia ja että debit-korttien toiminnassa oli häiriöitä.

Hieman iltaseitsemän jälkeen pankki tiedotti, että sen palvelut toimivat jälleen normaalisti.

Päivitys 6.11.2022 kello 19.25: Päivitetty kauttaaltaan. Molempien pankkien ongelmat on saatu korjattua.

Päivitys 6.11.2022 kello 18.57: Lisätty tieto siitä, että Danske Bankin ongelmat on korjattu.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut