Oikaisu

12.10. 11:01

Aamulehdessä 9.10. sivulla B12 julkaistussa Mauri Pekkarisen kirjoittamassa mielipidekirjoituksessa oli virhe Saksan hallituksen 200 miljardin euron energiatukipaketti -kohdassa. Tukipaketti tekee jokaista saksalaista kohti 2 400 euroa ei 24 000 euroa, kuten tekstissä alun perin mainittiin.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut