Oikaisu

9.8. 15:47

Aamulehti

Aamulehdessä oli virhe 9.8. sivulla A7 junaliikenteen sekoittanutta kaapelivaurioita koskevassa jutussa. Rikosilmoituksen poliisille teki työmaa-alueen urakoitsija, ei Väylävirasto kuten jutussa luki.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut