Oikaisu

8.8. 15:43

Aamulehti

Aamulehdessä oli virhe 8.8. sivulla A25 olevassa Kankaanpään Mailan ja Manse PP:n ottelua koskevassa jutussa. Jutun kuvassa oli Manse PP:n pelaajista Timo Torppa, ei Riku Hokkanen kuten kuvatekstissä virheellisesti väitettiin.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut