Oikaisu

16.7. 14:16

Aamulehdessä lauantaina 16.7. sivulla B11 julkaistussa pakinassa oli virhe. Pakinassa väitettiin, että Sonera osti ilmatilaa viidellä miljoonalla. Oikea euromäärä oli viisi miljardia.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut