Oikaisu

5.7. 19:56

Aamulehti

Torstaina 30. kesäkuuta Aamulehdessä sivulla B9 luki virheellisesti, että näyttelyssä esillä oleva Luke Skywalkerin valosapeli on ollut Jedin paluu -elokuvassa. Tosiasiassa näyttelyssä oleva valosapeli on valmistettu jälkikäteen. Myöskään näyttelyn aavikkokiituria ei ole käytetty valkokankaalla, vaan esine on rakennettu jälkikäteen.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut