Sofia Ahvenainen, 25, nostaa Pirkanmaan kasvukunnan nähtävyyksiä ja yrityksiä esille somessa ja tyrmää väitteet sometyön keveydestä: ”Aikamoista painetta onnistua”

Kunnissa panostetaan nyt entistä hanakammin sosiaalisen median kanaviin viestinnän ja markkinoinnin keinona. Ylöjärven matkailukohteita, tapahtumia ja yrityksiä on tänä kesänä nostettu esille kesäretkeilijän avulla. Kävimme katsomassa mitä sosiaalisessa mediassa tehtävä työ vaatii.

Sofia Ahvenainen, 25, tekee tämän kesän ajan Ylöjärven nähtävyyksiä, luontokohteita sekä yrityksiä tunnetuksi sosiaalisessa mediassa. Porvoosta kotoisin oleva, tällä hetkellä Rovaniemellä asuva Ahvenainen kertoo, että kesäretkeilijän työssä hän pääsee hyödyntämään paitsi matkailututkimuksen opintojaan myös retkeilyharrastusta.

10.7. 5:30

Aamulehti

”Kamera, mikrofoni, kamerajalusta, kännykkä sekä kohtalainen määrä taustatyötä ja suunnittelua”, luettelee Ylöjärven kaupungin tämän kesän kesäretkeilijä Sofia Ahvenainen, 25, kun häneltä kysyy, mitä kaikkea vaatii työ, jossa kaupunkia, sen yrityksiä ja matkailukohteita nostetaan esille sosiaalisen median kanavissa.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut