Oikaisu

25.5. 7:59

Aamulehti

Aamulehdessä oli virhe keskiviikkona 25.5. sivulla A10 Tavasen tekopohjavesilaitosta koskevassa jutussa. Jutussa sanottiin, että uusi selvitys pohjautuu vuonna 2019 tehtyyn aiempaan selvitykseen. Aiempi selvitys tehtiin kuitenkin vuonna 2020.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut