Oikaisu

4.5. 16:11

Aamulehti

Keskiviikkona 4.5. julkaistun Aamulehden sivulla A7 kuvatekstissä oli virhe. Siinä kirjoitettiin Juha Kairavuon ja Matti Närhen olevan Tampereen kaupungin työntekijöitä. Todellisuudessa he ovat Ruutumaa-nimisen yrityksen työntekijöitä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut