Oikaisu

27.4. 21:09

Aamulehti

Pirkanmaan Lähi-Tapiolan hallituksen jäsenten erosta kertoneessa uutisessa Aamulehdessä 27.4. sivulla A7 oli nimivirhe. Tiina Linnainmaasta kirjoitettiin jutussa virheellisesti Tuula Linnainmaana.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut