Oikaisu

26.4. 13:36

Aamulehdessä lauantaina 23. huhtikuuta sivulla A8 julkaistussa Pirkanmaan Lähi-Tapiolaa käsittelevässä jutussa oli virhe. Jutun faktalaatikossa väitettiin, että Lähi-Tapiola Pirkanmaan hallintoneuvosto määrää hallituksen puheenjohtajan. Todellisuudessa hallitus valitsee puheenjohtajan keskuudestaan.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut