Oikaisu - Uutiset - Aamulehti

Oikaisu

14.9. 9:11

Aamulehdessä tiistaina 14.9. sivulla A8 julkaistussa Rekrytoria käsitelleessä jutussa oli virhe faktalaatikossa. Rekrytorin osallistujalistassa oli virheellisesti kaksi kertaa mainittu Ohjaamo. Oikea osallistuja on Ohjaamo Tampere.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Lue myös: