Oikaisu - Uutiset - Aamulehti

Oikaisu

27.8.2021 19:48

Aamulehti

Aamulehdessä 27.8. sivulla A12 olleessa Tampere Soi -festivaalista kertovassa jutussa oli virhe. Tapahtumaa järjestävän yrityksen nimi on RH Entertainment, ei HR Entertainment, kuten jutussa aiemmin luki.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut