Oikaisu - Uutiset - Aamulehti

Oikaisu

30.7.2020 15:39

Morossa torstaina 30.7. sivulla 12 julkaistussa Tammelantorin ruokapaikoista kertovassa jutussa oli virhe. Jutussa kerrottiin, että Tammelantori olisi 200-vuotias. Todellisuudessa se on 120 vuotta.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?