Oikaisu - Uutiset - Aamulehti

Oikaisu

25.2.2019 16:35

Aamulehden verkossa 25.2. julkaistussa jutussa tamperelaisesta Cimecistä oli virheitä. Yhden Cimecin omistajan sukunimi on Hakosalo, ei Hakasalo, kuten tekstissä aiemmin kirjoitettiin. Yrityksen perustamisvuosi on 1995 eikä 1997, kuten jutussa väitettiin. Bystronic-yrityksen kirjoitusasu oli myös väärin.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos