Suomalaiset eivät valita tarpeeksi – Yrittäjä sulkee reklamaatiopalvelun ja lähtee jenkkimarkkinoille

Tästä Pendolino-junan heiluvasta peiliovesta Jaakko Timonen sai idean julkisen reklamaatiopalvelun yritykselleen.

3.3.2018 9:30

Julkista reklamaatioiden ratkaisupalvelua kuluttajille kehittävä No No No keräsi yli 400 000 euron rahoituskierroksen muun muassa enkelisijoittajilta ja Business Finlandilta, mutta aikoo sulkea palvelunsa Suomessa ja keskittää panostuksensa USA:n markkinoille.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut