Oikaisu - Uutiset - Aamulehti

Oikaisu

26.11.2019 12:02

Aamulehden verkossa 25.11. ja painetussa lehdessä 26.11. sivulla A12 julkaistussa jutussa Ikaalisten ruohonleikkurionnettomuudesta oli virhe. Uhri on syntynyt vuonna 1961 eikä 1957, kuten jutussa väitettiin. Jutussa ei myöskään kerrottu tapahtumavuotta. Onnettomuus tapahtui vuonna 2018.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Lue myös: