Oikaisu

13.7. 17:14

Aamulehdessä keskiviikkona 13.7. sivulla A20 julkaistussa Helmarien ottelua kommentoivassa jutussa oli virhe. Jutussa väitettiin, että Tanskan päävalmentaja Lars Sondergaard teki neljä vaihtoa avausjakson ensimmäisen vartin aikana. Vaihdot tehtiin toisen jakson alkupuolella.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut