Oikaisu

31.5. 14:49

Aamulehdessä tiistaina 31. toukokuuta sivulla A21 julkaistussa jutussa oli nimivirhe. Thierry Gueorgiou puhui Olli Ojanahosta, ei Olli Ojanajosta, kuten jutussa ensin virheellisesti kerrottiin.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut