Oikaisu

28.5. 5:00

28.5. Aamulehden sivulla A29 kerrottiin virheellisesti Antti Mäkisen olevan Viasatin selostaja. Hän on Viaplayn selostaja.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut