Oikaisu

30.3. 10:53

Aamulehden verkkosivuilla tiistaina 29.3. ja painetussa lehdessä 30.3. sivulla A24 julkaistussa jääkiekkoilija Balazs Sebökistä kertovassa jutussa oli nimivirhe: Sebökin etunimi oli kirjoitettu virheellisesti muotoon Balasz, kun oikea etunimi on Balazs.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut