Nordean Tampereen-pääkonttorissa vastataan asiakkaiden puheluihin ympäri Suomen ja välillä pankkialan ammattilainenkin saattaa herkistyä kyyneliin – ”Tämä on palkitsevaa työtä”

Nordean Tampereen-pääkonttorissa työskentelee 200 pankkialan ammattilaista, joilta viikoittain tuhannet asiakkaat ympäri Suomen saavat apua tarpeisiinsa. Asiakkaiden kohtaaminen on pankkityön suola.

Varainhoitaja Juuso Niemelä, palveluneuvoja Anna Mari Halla-aho, asiakasvastuullinen johtaja Lauri Eloranta ja rahoitusasiantuntija Pia Salo työskentelevät eri tavoin ihmisten ja heidän varojensa parissa. Nyt he kertovat, millaista heidän työnsä on Pohjoismaiden suurimmassa pankissa Nordeassa.

25.5. 6:00

Kalevantien Technopoliksen kuudennessa kerroksessa on rauhallista.

Nordean Tampereen-pääkonttorin neuvotteluhuoneista valtaosa on tyhjillään, sillä asiakastapaamiset hoituvat nykyään pitkälti verkossa. Monet työntekijöistäkin työskentelevät osan viikosta etänä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut