Vastaus Ihmettelevälle, olisi "mielenkiintoista" katsoa kun ne 600 sähköbussia tukkisi koko kaupungin. Ratikka on siksi, että sinne mahtuu. En ihmettele
Täysin samaa mieltä Ihmettelevä-nimimerkin kanssa. Ennen ratikan suunnittelua totesin, että ei ole järkeä. Sähköbussit on kokonaisuudessa halvempi vaihtoehto, vaikka kapasiteetti on pienempi. Reittiä voi aina vaihtaa. Ratikkaa ei. Ihmettelen myös
Kiitos ratikasta tänne Lentsuun. Ennen kuin ratikkaa suunnitellaan esimerkiksi Pirkkalan hyväosaisille, täytyy ratikkalinjat tuoda kaikkien tamperelaisten käyttöön muun muassa Vuorekseen. Pari kertaa ajanut
Suosittelen, että koko Tampereen julkinen paikallisliikenne tulisi maksuttomaksi. Näin säästettäisiin muun muassa lipunmyynnissä. Toki jonkin verran menetyksiä tulisi lipunmyyntitulojen hävikkinä. Näin päästäisiin kuitenkin joustavampaan julkiseen liikenteeseen. Ukko
Eikö todella saada Tampereella junalaiturille vieviä liukuportaita tasanteineen ja sivulaitoineen puhdistettua? Olin jo korona-ajan vähäisen matkustamisen takia unohtanut, miten tahraiset eri aineista ja valumajäljistä ne ovat. Todella huono käyntikortti vierailijoille! Siisteys on valttia
Kaupin uusi katsomo kallistui. Vieläkö se saadaan suoritettua vai tuleeko siitä uusi Pisan kaltevan tornin kaltainen nähtävyys? Jussi, huumorilla, mutta tosissaan
Kiitos nimimerkki Ensi vuonna uudestaan. Upea, onnistunut tapahtuma kaikin puolin. Sehän tiedetään, että kun jokin onnistuu, aina löytyy niitä, jotka kaivelevat negatiivisia puolia positiivisistakin asioista. Kiitos, Tampere
Näin lähetät tekstiviestin
Lähetä viesti numeroon 13331. Viestin alkuun kirjaimet MI ja välilyönnin jälkeen mielipiteesi, nimimerkki ja lopuksi nimi, osoite ja paikkakunta. Operaattori perii normaalin maksun.