Tampereen Nokia-areenalle kovatasoinen kansainvälinen tunnustus

Toiseksi jäi muun muassa Euroopan suurin jalkapallostadion.

Tampereen Nokia-areenalla on järjestetty vajaan vuoden aikana muun muassa jääkiekon MM-kisat. Kuva on Suomi-Usa-ottelusta 16. toukokuuta.

6.7. 10:06

Aamulehti

Tampereen Nokia-areena on saanut kansainvälisen The Stadium Business -palkinnon sponsoroinnin, myynnin ja markkinoinnin kategoriassa. Palkinto julkistettiin tiistai-iltana Britannian Manchesterissa järjestetyssä tilaisuudessa.

Palkinto myönnetään areenan onnistuneesta kaupallistamisesta. Tampereen Nokia-areenaa edustivat tilaisuudessa toimitusjohtaja Marko Hurme ja digitaalisen liiketoiminnan päällikkö Jussi Maaniitty.

Digitaalisen liiketoiminnan päällikkö Jussi Maaniitty kertoo, ettei palkinto ole rahapalkinto. Kovatasoisen kilpailun myötä areena tulee kuitenkin tunnetuksi muiden maailman areenoiden keskuudessa.

Palkinnon perusteluja ei vielä keskiviikkoaamuna ollut julkistettu. Samaan kategoriaan osallistuivat muun muassa Los Angelesissa sijaitseva Crypto.com-areena, joka tunnettiin aiemmin Staples-keskuksena, sekä FC Barcelonan kotikenttä Camp Nou, joka solmi tänä vuonna sponsorointisopimuksen Spotifyn kanssa. Camp Nouhun mahtuu lähes 100 000 kävijää, ja se on Euroopan suurin stadion.

Lisäksi mukana olivat Kaliforniassa sijaitseva Intuit Dome, Britanniassa sjaitseva Headingley/Clean Slate ja argentiinalainen River Plate/Mas Monumental.

Monia kategorian ehdokkaita yhdisti se, että ne ovat vaihtaneet nimisponsoria kuluneen vuoden aikana.

The Stadium Business -kokous on vuosittainen tilaisuus, jossa maailman johtavat areenatoimijat tutustuvat alan muihin tekijöihin maailmalla. Tapahtuma järjestettiin 13:nnetta kertaa.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut