Oikaisu - Tampere - Aamulehti

Oikaisu

5.11. 9:18

Perjantaina 5.11.2021 julkaistussa Aamulehden jutussa Tampereen raitiotien vaaranpaikoista oli virhe tekstissä ja kuvatekstissä sivuilla A6–7 operatiivisen päällikön Vesa Rauhalan tittelissä. Jutussa kerrottiin virheellisesti Rauhalan olevan Tampereen raitiotie oy:n operatiivinen päällikkö. Rauhala työskentelee VR:ssä Tampereen ratikan operatiivisena päällikkönä, ei Tampereen raitiotie oy:ssä.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut