Opiskelijakaverit loivat tyhjästä vaatebrändin, joka tekee kannattavasti miljoonaliikevaihtoa ja tähyää maailmalle – sydän on Tampereella

Koronapandemia sai monet yritykset tiivistämään neliöitään, mutta Uhana päätti toimia päinvastoin. 10 vuotta marraskuussa täyttävän tamperelaisbrändin sydän on nyt Tampereen Hämeenkadulla Ruuskasen palatsina tunnetussa talossa.

Uhana on perustajiensa Mira Vanttajan (oik.) ja Hanna Virkamäen mukaan pohjoismainen brändi, jonka juuret ovat Tampereella. Siksi uuden showroomin ja toimiston perustaminen juuri Tampereen ytimeen oli selvä valinta.

26.8. 5:30 | Päivitetty 26.8. 14:05

Aamulehti

Ensimmäiseen liiketoimintasuunnitelmaan kirjatut tavoitteet olivat varsin maltilliset. Kymmenen vuotta sitten Mira Vanttaja ja Hanna Virkamäki halusivat työllistää itsensä ja markkinointihenkilön.

”Muistan, kun laskimme, että liikevaihdon pitää olla 100 000 euroa, että voimme saada 1 000 euroa per naama palkkaa kuussa”, Vanttaja sanoo.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut