Masku on myynyt tuotteitaan lähes pelkästään alennus­hinnalla, eikä juuri koskaan pyytänyt oikeaa hintaa, sanoo kuluttajavalvoja – Esittää miljoonan euron seuraamus­maksua kalusteliikkeelle

Masku on myynyt tuotteitaan lähes pelkästään alennushinnalla, eikä juuri koskaan pyytänyt oikeaa hintaa.

Kuluttajavalvojan selvityksen mukaan Masku johtaa alennusmarkkinoinnissaan kuluttajia harhaan. Kuva vuodelta 2012.

5.7. 14:33

Kuluttajavalvoja esittää miljoonan euron seuraamusmaksua huonekaluliike Maskulle. Asiasta kertoo Kilpailu- ja kuluttajavirasto tiedotteessaan.

Kuluttajavalvojan selvityksen mukaan Masku johtaa alennusmarkkinoinnissaan kuluttajia harhaan. Selvityksen perusteella Masku on myynyt huonekaluja alennus- tai tarjoushinnalla noin 80–90 prosenttia niiden kokonaismyyntiajasta. Samalla yritys on väittänyt tuotteiden hinnan olevan alennettu sellaisesta hinnasta, jota se ei todellisuudessa ole perinyt.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut