Ruoan verkkokaupassa vahva käänne tänä vuonna – kauppajätit tuplaavat verkkokauppapalvelujaan

S-ryhmä tuplaa ruoan verkkokauppaa tarjoavat myymälät. K-ryhmällä on myös vahva laajenemistahti.

SOK:n digitaalisten palveluiden päällikkö Matti Torniainen täyttää kärryjä, joihin kerätään asiakkaiden verkossa tekemät ruokaostokset.

Ruoan verkkokauppaa tarjoavien myymälöiden määrä kasvaa tänä vuonna Suomessa vauhdikkaasti. S-ryhmä aikoo tuplata tämän vuoden aikana ruoan verkkokauppaverkostonsa. Vuoden lopussa 70 S-ryhmän myymälää tarjoaa ruoan verkkokauppaa.

K-ryhmälle on tulossa vuoden aikana noin 50 uutta ruoan verkkokauppamyymälää. Verkosto kasvaa nykyisestä 250 myymälästä 300 myymälää vuoden loppuun mennessä.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut