Kymmenien miljoonien tappioiden jälkeen Nanso löysi nuoret vaikuttajamarkkinoinnilla:  ”Näemme suoraan, jos Pupulandian Jennillä on ollut neule blogissaan esittelyssä”

Lähellä kaatumista käynyt yritys on uudistunut täysin ja löytänyt uusia asiakkaita vaikuttajamarkkinoinnilla.

Muutosjohtaja. Nansolla vuonna 2014 aloittanut ja 2017 toimitusjohtajaksi noussut Antti Rönkkö on vienyt läpi strategisen täyskäännöksen. Sen ansiosta liki 100-vuotias perheyritys on yhä hengissä.

19.2.2020 6:47 | Päivitetty 19.2.2020 15:41

Bränditalo Nanso Group aloitti vuonna 2016 täyden kasvojenkohotusoperaation. Sen ansiosta operatiivinen tulos on kammettu pitkän kuivan kauden jälkeen jälleen positiiviseksi. Osana muutosohjelmaa yritys alkoi keskittyä pelkästään naisten vaatteisiin, luopui viidestä tuotemerkistä ja jätti jäljelle vain Nanson ja Voguen, joiden brändit uudistettiin.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut