Elisa palkittiin Vuoden Brändinrakentajana – aikoo laajentua kansainvälisissä digipalveluissa

Elisa palkittiin brändinrakennustyöstä. Elisan toimitusjohtajan Veli-Matti Mattilan (oik.) seurana lavalla olivat Mainontapäivän toinen juontaja Tuija Pehkonen, Gustav Pauligin toimitusjohtaja Elisa Markula ja Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski.

13.9.2016 11:57

Mainostajien Liiton Vuoden Brändinrakentaja -tunnustuksen saa markkinointiviestinnässään esimerkillinen jäsenyritys. Vuoden 2016 Brändinrakentajaksi valittiin Elisa.

- Erittäin ansiokasta Elisan markkinoinnissa on ollut, että viihteellisetkin kampanjat rakentavat johdonmukaisesti brändiä, sanoo Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski. Vuoden brändinrakentajaa valitessaan Mainostajien Liiton hallitus kiinnittää huomiota siihen, miten yritys on onnistunut suunnitelmallisessa ja pitkäjänteisessä brändinhallinnassa, onko se kehittänyt alaa uudenlaisella ajattelulla, toteuttanut omaperäistä mediavalintaa ja saavuttanut markkinointiviestinnälle asetetut tavoitteensa.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut