Urjalan makeistukulle huomautus hyvän tavan vastaisesta mainonnasta

Urjalan makeistukku käytti ananasanustappi-sanaa mainoksessa, jossa esiintyi myös lapsi. Neuvosto piti mainosta hyvän tavan vastaisena.

Urjalan makeistukku käytti ananasanustappi-sanaa mainoksessa, jossa esiintyi myös lapsi.

9.9. 12:00

Mainonnan eettinen neuvosto on antanut huomautuksia hyvän tavan vastaisesta mainonnasta. Huomautuksen sai esimerkiksi Urjalan makeistukku, joka käytti ananasanustappi-sanaa mainoksessa, jossa esiintyi myös lapsi. Neuvosto piti mainosta hyvän tavan vastaisena.

Huomautuksen saivat myös Keravan Energia ja Sipoon Energia väkivallan esittämisestä mainoksessaan ilman perusteltua syytä ja useat Instagram-vaikuttajat mainosten riittämättömästä merkitsemisestä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut