Pirkanmaa osti lähes 50 000 eurolla brändäystä hyvinvointi­alueelle – Tätä saatiin

Pirkanmaan hyvinvointialueelle on nyt luotu logo, värit ja mielikuvat, joita hyvinvointialueen halutaan herättävän. Kysyimme, eikö julkisissa palveluissa riitä asiakkaita ilman brändäystäkin?

Taysin brändi ei katoa uudistuksessa vaan jää olemaan hyvinvointialueen brändin yhteyteen. Elina Kinnusen mukaan brändi tunnettu ja hyvämaineinen ja näkyy myös sairaaloiden arkkitehtuurissa.

29.7. 6:00

Aamulehti

Pirkanmaalaisten on lupa odottaa uuden hyvinvointialueensa olevan rohkea, lämmin, mutkaton, luumunpunainen ja valoisa. Alue ottaa elokuun aikana käyttöön visuaalisen ilmeen, jonka on tarkoitus olla paljon muutakin kuin pelkkä logo.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut