Curly girl -villitys sai ylöjärveläisen Lifehair oy:n lähes pulaan, Varpu-tuotteita myytiin kuukaudessa 100 000 enemmän kuin tavallisesti - Pirkanmaa - Aamulehti

Ylöjärveläinen perheyritys oli joutua pulaan, kun curly girl -villitys iski – tuotteita ostettiin kuukaudessa 100 000 enemmän kuin tavallisesti: ”Jokainen pakkauslinja huusi täyttä höyryä”

Sosiaalisen median kiharavillitys nosti ylöjärveläisen perheyrityksen tuotteet niin suureen suosioon, että yritys oli joutua pulaan. Toimitusjohtaja kertoo, että yritys ei ole 26-vuotisen historiansa aikana nähnyt samanlaista suosiota kuin tänä keväänä ja kesänä.

Toimitusjohtaja Ilpo Laurila perusti Lifehair oy:n jäätyään työttömäksi 1990-luvun alussa. Yritys aloitti Tampereella vuonna 1993 ja muutti Ylöjärvelle suurempiin tiloihin kymmenisen vuotta sitten.

20.7.2019 7:09 | Päivitetty 21.7.2019 15:56

Aamulehti

– Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, kuvailee Ilpo Laurila.

Jättimäiseksi someilmiöksi kasvanut curly girl -hiustrendi oli ylöjärveläiselle tehtaalle onnenpotku, jonka ansiosta koko vuoden tuloksesta odotetaan ennätyksellistä.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos