MainosOP Tampere

Säästä aikaa ja rahaa – palvelut saman katon alta

Pankki- ja vakuutusasioinnin keskittäminen saman katon alle tuo etuja ja turvaa – ja ennen kaikkea helppoutta arjen pyörteisiin.

Kodin ja perheen vakuutusmaksut kerryttävät OP-bonusta, mutta samanaikaisesti kertyneillä bonuksilla kuitataan osa näiden laskujen summasta.


8.11. 9:02

OP Tampere ja Pohjola Vakuutus tarjoavat yhdessä kattavan palvelukokonaisuuden oman ja perheen talouden tueksi ja turvaksi. Pankki- ja vakuutuspalveluiden keskittäminen tuo asiointiin sujuvuutta, mutta myös lompakossa tuntuvia etuja: pankki- ja vakuutusasioista rakennetaan hyödyt ja alennukset huomioiva kokonaisuus, jota on helppo arjessa hallita op.fi:ssä tai OP-mobiilissa.

On tärkeää, että pankkiasiat ja vakuutukset ovat ajan tasalla, jotta kokonaisuus palvelee mahdollisimman hyvin asiakasta ja hänen elämäntilannettaan. Juuri tämä varmistetaan palveluiden keskittämisellä: pankissa otetaan puheeksi vakuutukset ja järjestetään asiakkaalle vakuutusasiantuntija avuksi – ja toisin päin.

”Suurin hyöty keskittämisestä on mielestäni juuri asioinnin helppous ja varmuus siitä, ettei menetä mitään itselle kuuluvia etuja, niin rahallisia kuin palveluunkaan liittyviä”, kertoo asiakkuusasiantuntija Katja Saloranta OP Tampereesta.

Keskittämällä palveluita laajasti sekä osuuspankin että Pohjola Vakuutuksen puolelle, voi esimerkiksi asuntolaina-asiakas varmistaa itselleen helpon ja nopean asioinnin sekä digikanavissa että oman yhteyshenkilön avulla.

"Ihan viikoittain saan asiakkailta kiitosta siitä, kuinka helppoa on olla yhteydessä pankkiin ja miten sujuvasti myös vakuutusasiat ohjautuvat oikeaan osoitteeseen oman yhteyshenkilön kautta”, Saloranta jatkaa.

Rahanarvoiset OP-bonukset kertyvät huomaamatta

OP-bonuksia kerryttää asioinnin volyymi: asunto-, opinto- ja vakuudelliset lainat, säästötilit, rahastot ja Pohjolan vakuutukset. Jos esimerkiksi asuntolainaa, säästöjä ja kuukausittaisia vakuutusmaksuja on yhteensä 100 000 euroa, kertyy OP-bonuksia vuodessa 250 euron arvosta – ja ensi vuonna bonuskorotuksen myötä 325 euroa. Ne käytetään automaattisesti vakuutusmaksuihin, palvelumaksuihin tai OP Kodin ja lakipalveluiden palkkioihin.

"Kodin ja perheen vakuutusmaksut siis kerryttävät OP-bonusta, mutta samanaikaisesti kertyneillä bonuksilla kuitataan osa näiden laskujen summasta. Keskittämällä asiakas saa kyllä saman katon alta todella paljon elämäntilanteeseensa liittyviä etuja ja ratkaisuja”, kertoo Saloranta.

Tutustu keskittämisen etuihin ja testaa, kuinka paljon sinulle ja perheellesi voisi kertyä bonuksia osoitteesta op.fi/bonus.

Info

Keskittämisen edut ja OP-bonus-hyödyn saa, kun on osuuspankin omistaja-asiakas ja Pohjola Vakuutuksen etuasiakas.

Bonuskertymän suuruus määräytyy yksilöllisesti asioinnin mukaan. Siihen vaikuttavat lainat, säästötilit, rahastot ja vakuutukset.

Vuonna 2023 OP palkitsee omistaja- asiakkaitaan ylimääräisellä OP-bonuksella, ja asioinnista kertyy 30 % enemmän bonuksia.

Monipuolisesti pankki- ja vakuutuspalvelunsa osuuspankkiin ja Pohjola Vakuutukseen keskittänyt omistaja-asiakas voi saada muun muassa oman yhteyshenkilön pankista.

Lue myös: