Unohtakaa vertailuhinnat, myyntihinta ratkaisee

10.7. 4:30

Kuluttajavalvonnan mukaan Masku johtaa kuluttajia alennusmarkkinoinnissaan harhaan (AL 6.7.). Niin tekee.

Muutama vuosi sitten lääkäri suositteli minulle moottorisänkyä. Menin ensin Maskuun. Myyjä ilmoitti normaalihinnaksi 1900 euroa ja alennettuna 1100 euroa. Menin viereiseen huonekaluliikkeeseen, ja siellä oli saman valmistajan moottorisänky tarjouksessa niin, että kahden moottorisängyn yhteishinta jäi 1000 euroon. Eipä jäänyt vaimo ilman moottorisänkyä. Saimme niitä kaksi halvemmalla kuin olisimme saaneet Maskusta yhden.

Korkea vertailuhinta panee ostajan luulemaan, että hän saa nyt todella arvokkaan tuotteen erityisen halvalla. Hyvät ihmiset. Unohtakaa vertailuhinnat ja alennusprosentit. Vain myyntihinta ratkaisee valinnan.

Risto Moisio

Tampere

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut