Laila Gyllenskog kirjoitti Tampereen Vedeltä saamastaan asiakaspalvelusta (AL 16.6.). Meille Tampereen Vedellä hyvä asiakaskokemus on erittäin tärkeää, panostamme asiakaspalvelun kehittämiseen sekä asiakaspalvelukokemuksen vuosittaiseen arvioimiseen asiakaspalvelutyytyväisyysmittauksella. Olen pahoillani, että kirjoittajan asiakaskokemus oli epäonnistunut.
Tampereen Veden asiakaspalvelupiste sijaitsee Nekalassa osoitteessa Viinikankatu 42. Asiakaspalvelupiste on ollut pandemia-ajan suljettuna ja tällä hetkellä asiakaspalvelupisteemme on suljettuna remontin vuoksi. Avaamme asiakaspalvelupisteen jälleen kesän jälkeen ja siihen saakka asiakaspalvelumme edelleen palvelee asiakkaita puhelimitse sekä sähköpostilla.
Tampereen Vesi tekee asiakkaidensa kanssa kirjallisen sopimuksen veden toimittamisesta. Kiinteistön omistajan muuttuessa sopimus veden toimittamisesta vanhan omistajan kanssa lopetetaan ja tehdään uusi sopimus uuden omistajan kanssa. Kun kiinteistöön kohdistuvia sopimuksia muutetaan, tulee Tampereen Veden varmistua olevansa tekemisissä sen hetkisen kiinteistönomistajan kanssa.
Kiinteistön kauppakirjasta pystytään todentamaan kiinteistön omistajuuden siirtyminen toisen henkilön omistukseen ja kauppakirjasta selviää myös kiinteistön hallinnan ja omistuksen alkamispäivämäärät, jotka ovat merkityksellisiä vesisopimuksen muutostilanteissa. Kiinteistön omistajuuden voi osoittaa myös lainhuutotodistuksella. Tampereen Vesi on osa Tampereen kaupunkia ja arkistoi kaikki dokumenttinsa Tampereen kaupungin arkistonmuodostussuunnitelman mukaisesti.
Toivon kirjoittajan ottavan yhteyttä joko suoraan minuun tai asiakaspalveluumme, jotta voimme keskustella asiasta lisää ja hoitaa vesisopimusasiat kuntoon.
Johanna Saarinen
talous- hallintopäällikkö, Tampereen Vesi