Elisa vastaa: lakko haittaa palvelua – useimmat muutokset onnistuvat OmaElisassa

Lakon aikana vikailmoitusten käsittelyssä on viiveitä, kirjoittavat palvelujohtajat Annukka Matilainen ja Katja Rantaniitty.

2.6. 5:00

Timo Lehtonen kertoi vaikeuksistaan saada Elisalta asiakaspalvelua ICT-toimihenkilöiden lakon takia (AL 21.5.). Pahoittelemme tilannetta ja haittaa, joita palvelukanaviemme toiminnan rajoitteet tällä hetkellä asiakkaillemme aiheuttavat.

Lue lisää: Sähköpostioperaattori ja pankki voitava vaihtaa samoin kuin puhelinliittymä nykyisin

Kuluttaja-asiakkaiden osalta asiakaspalvelumme palvelee supistetuilla aukioloajoilla arkisin klo 8 – 15. Useimmat muutokset liittymiin onnistuvat OmaElisassa, ja Verkkoapuri auttaa ratkaisemaan nettiyhteyksien, puheliittymien ja palveluiden vikatilanteita. Lakon aikana vikailmoitusten käsittelyssä on viiveitä.

Elisan myymälät ja K-Citymarketien yhteydessä toimivat palvelupisteet auttavat myös asiakaspalveluasioissa.

Yritysasiakkaille tarkoitetussa Elisan Vikapalvelussa otamme kaikki vikailmoitukset vastaan. Soittamalla Vikapalvelun numeroon 010 80 4400 voi jättää ilmoituksen hätätyöstä tai muusta vikatilanteesta. Käsittelemme ensisijaisesti hätätyöt eli välittömiä toimenpiteitä vaativat työt, joiden käsittelemättä jättäminen voisi vaarantaa ihmisen turvallisuuden ja terveyden. Muiden vikailmoitusten käsittelyssä on valitettavasti lakon aikana viivettä. Palvelemme myös verkossa, ja liittymäasioita voi myös hallita ja tarkistaa yritysten ja työntekijän OmaElisasta.

Pyrimme lakkotilanteesta huolimatta palvelemaan asiakkaitamme niin hyvin kuin se on mahdollista.

Annukka Matilainen

kuluttaja-asiakkaiden palvelujohtaja, Elisa

Katja Rantaniitty

yritysasiakkaiden palvelujohtaja, Elisa

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut