Oikaisu

25.7. 9:40

Aamulehdessä 23. heinäkuuta julkaistussa Sisu-radiosta kertovassa jutussa sivulla B5 oli virhe kuvatekstissä. Ulkona otetussa ryhmäkuvassa vasemmalla on Suvi Schedewie, ei Marika Bert.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut