Ylen päätoimittaja poisti Sipilä-jutusta tietoja rahavirroista – Muutoksista ei kerrota jutussa

1.12.2016 7:34

Suomen Kuvalehti kertoi keskiviikkona Yleisradion hyllyttäneen jatkojutut pääministeri Juha Sipilän (kesk) sukulaisten omistamasta Katera Steel -yhtiöstä.

Yle uutisoi viime perjantaina, että Katera Steel on saanut puolen miljoonan euron tilauksen Terrafamelta purkumalmiin liittyvistä kuljettimista. Jutun julkaisun jälkeen Ylessä oli valmiina juttu, jossa haastateltiin kahta oikeusoppinutta siitä, oliko Sipilä esteellinen päättäessään sadan miljoonan euron lisärahoituksesta Terrafamelle. Juttua ei kuitenkaan julkaistu.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut