Oikaisu

16.12.2022 7:47

Aamulehdessä perjantaina 16.12.2022 sivulla A24 julkaistussa analyysissa Kiinan koronavirustilanteesta oli virhe. Toisin kuin jutussa väitettiin, vähintään yhden rokoteannoksen on saanut 1,37 miljardia manner-Kiinan alueella asuvaa kansalaista, ei 1,37 miljoonaa kansalaista.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut