Sieluttomat myyntinimet jättävät kylmäksi – useimmat englanninkieliset mainoslauseet ovat tehottomia

Toimialan peittävä nimi ei tuo firmalle eikä organisaatiolle lisäarvoa, kirjoittaa kolumnisti Arto Köykkä.

16.1. 6:00

Edellisen siivousfirman lopetettua oli pakko miettiä, kuka kävisi joka neljäs viikko laittamassa huushollin kuntoon. En miettinyt pitkään, kehen ottaisin yhteyttä. Tunsin parinkymmenen vuoden takaa paikallisen nuoren, joka oli juuri ryhtynyt yrittäjäksi. Otin yhteyttä, ja hän tuli käymään meillä kotona. Sovittiin asioita ja puhuttiin vähän muutakin. Nuorimmainen oli jo koulussa, ja ai ai niin se aika menee.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut