Liikunta

Kumpi sulattaa rasvan: tehotreeni vai matalasykkeinen lenkki? Valmennuksen ja ravitsemuksen asiantuntijat vastaavat väitteisiin rasvanpoltosta

Tilaajalle

Pelkkä liikunnan lisääminen riittää harvoin painonpudottamiseen ja rasvanpolttamiseen. Mikä avuksi, jos rasva tuntuu jymähtäneen lantiolle tai reisiin?

Ekaterina Demidova/Colourbox
Kumpi sulattaa rasvan: tehotreeni vai matalasykkeinen lenkki? Valmennuksen ja ravitsemuksen asiantuntijat vastaavat väitteisiin rasvanpoltosta

Saavutat parhaat tulokset, kun valitset itsellesi parhaiten sopivat tavat harrastaa liikuntaa ja vältät pitkiä, passiivisia ajanjaksoja.

Outi Suoranta

Liikunnan näkökulmasta rasvanpolttoon vaikuttavia tekijöitä on ainakin viisi: ihmisen ikä, sukupuoli, harjoitustausta, liikkumismuoto sekä liikunnan toteutustapa. Miesten elimistö polttaa rasvaa tehokkaammin kuin naisten elimistö, kun asiaa tarkastelee absoluuttisella…


Tämä juttu on vain Aamulehden tilaajalle

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.


Pääaiheet

Sammio