Oikaisu - Hyvä elämä - Aamulehti

Oikaisu

3.11. 9:42

Keskiviikon (3.11.) Aamulehden sivulla B5 kerrottiin virheellisesti, että Sorin Sirkuksen Soilu-joulushow’n ensi-ilta olisi 19. joulukuuta. Päivämäärässä oli virhe. Ensi-ilta on todellisuudessa 19. marraskuuta. Samassa suoran lähetyksen ennakkojutussa oli myös toinen virhe. Artikkelissa sanottiin virheellisesti, että Sorin Sirkus on perustettu 1993. Todellisuudessa se on perustettu vuonna 1985. Vuodesta 1993 lähtien Sorin Sirkus on antanut taiteen perusopetusta.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut