Meneekö hermo vaativan asiakkaan kanssa? Palkittu palveluneuvoja kertoo 5 konstia: näin onnistut asiakaspalvelussa

Voitokkaan tiimin jäseniä palkintojenjakotilaisuudessa. Vasemmalta alkaen: Susanna Schrader, Tiina Santala, Minna Viekki, Kim Carstensen, Liisa Kuikka, Minna Västilä, Anu Korhonen ja Jari Toivonen. Minna Västilä kertoo olevansa Vuoden palveluasiantuntija -palkinnosta lämpimästi otettu.

5.9.2018 16:17

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä? Jokainen asiakaspalvelija joutuu väistämättä tilanteisiin, joissa toivotunlaiseen lopputulokseen pääseminen vaatii todellista taitoa ja tasapainoilua.

Vuoden palveluasiantuntijana keskiviikkona palkittu palveluneuvoja Minna Västilä Alma Median Alma Consumer -liiketoimintayksiköstä kertoo, miten vaativassa työssä onnistuu.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut