Oikaisu

18.3. 16:11

Aamulehden verkkosivuilla 17.3.2022 ja painetussa lehdessä 18.3.2022 sivulla B7 julkaistussa elokuva-arviossa oli nimivirhe kuvatekstissä. Kuvassa oli Halle Berryn lisäksi Patrick Wilson, ei John Bradley.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut