Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Uutiset Urheilu Hyvä elämä Kulttuuri Mielipiteet Moro Näköislehti Tähtijutut

Trendit markkinoinnissa: tekoja puheiden sijaan, rehellisyys ja aidot tunteet

Sisältömarkkinoinnin trendejä tänä vuonna ovat teot pelkkien puheiden sijaan sekä rehelliset tarinat ja aidot ihmiset tunteineen. Tampereen teatterin pääohjaaja Anna-Elina Lyytikäinen antaa mainostajille ja mainonnan tekijöille vihjeen: rakentakaa kokemuksia rehellisyyden ja avoimuuden kautta. Anna-Elina Lyytikäinen puhui Aamulehden mediamyynnin järjestämässä sisältömarkkinoinnin aamussa Aamulehden auditoriossa. Alma Median sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo muistutti, että esimerkiksi vastuullisuus ei ole enää vain yritysten raporteissa oleva sana. Sen tulee näkyä yrityksen toiminnassa ja teoista on hyvä kertoa sisältömarkkinoinnin keinoin. Aamulehden sisältömarkkinoinititarjoukset mainostajille löytyvät täältä Ystäväpakettien hinnat ovat voimassa perjantaihin 15.2.2019 saakka. Kysy lisää ja varaa vaikuttavat sisältömarkkinointikampanjasi mediamyyjiltämme . Ystävänpäivä on epävirallinen juhlapäivä, jota vietetään torstaina 14. helmikuuta.