Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Koronavirus Live Uutiset Urheilu Hyvä elämä Kulttuuri Näköislehti Moro Mielipiteet Tähtijutut

Oikaisu

Lauantaina 13. huhtikuuta Aamulehden verkkosivuilla ja sunnuntaina 14. huhtikuuta painetussa lehdessä sivulla A34 julkaistussa salibandyjutussa oli nimivirhe. Haastateltu katsoja oli Reijo Alanko , ei Reijo Taipale .