Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Live Uutiset Urheilu Hyvä elämä Kulttuuri Tähtijutut Moro Näköislehti Mielipiteet

Vuoden Brändinrakentajaksi valittiin Kyrö Distillery Company

Vuoden Brändinrakentajaksi eli Brand Builder of the year -tunnustuksen saajaksi valittiin tislaamo Kyrö Distillery Company, jonka brändin omistaa Rye Rye Oy. Marketing Finlandin jakama tunnustus jaetaan markkinointiviestinnässään esimerkilliselle jäsenyritykselle. Myös brändien suojauksesta on huolehdittu erityisen hyvin. – Kyrö Distillery Company on nopeasti onnistunut rakentamaan kansainvälisesti arvostetun brändin ja vahvan asiakasyhteisön. Suomalaisuus on nostettu onnistuneesti brändin yhdeksi arvoksi ja samalla tuetaan myös alueellisen tunnettuuden kasvua, kuvailee Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki . -Tunnustus on Kyrölle kannustus kehittää brändiä yhä rohkeammin. Vahvistamme kansainvälistä brändimielikuvaa ja vaihdamme Napue-ginimme nimen Kyrö Giniksi, jotta yhtenäisen mielikuvan muodostaminen vientimaissa helpottuu, kertoo Kyrön brändistä vastaava Mikko Koskinen . Palkinto jaettiin tänään Helsingissä Kaapelihallissa pidetyssä MRKTNG Dayssa. Aiemmin tunnustuksen ovat saaneet muun muassa Osuuspankki, Fazer, Elisa, Finlayson, Raision Elovena ja Fiskars.